Daar gaan we….

Paul_van_Daal_02.jpg

Yessss, mijn nieuwe website is live! Nieuwe propositie, nieuwe identiteit. Een nieuwe jas die me denk ik heel goed gaat passen. Cultuur is mijn nieuwe zakelijke liefde geworden, bedrijfscultuur om precies te zijn. Het wordt steeds belangrijker om als organisatie een sterke cultuur te hebben, een krachtige identiteit.

Cultuur is mijn nieuwe zakelijke liefde geworden, bedrijfscultuur om precies te zijn.

Maar het werd ook tijd om eens goed naar mijn eigen identiteit te kijken. Wie ben ik, wat past bij mij, wat wil ik uitstralen. Daan Degen en Mark Vrolings, de bouwers van mijn nieuwe website, hebben hun best gedaan om mijn (nieuwe) identiteit in woord en beeld uit te drukken. Een tikkie rebels, aldus Daan. Bekijk de website en oordeel zelf.

Durf ook eens naar de cultuur, de identiteit van je eigen bedrijf te kijken. Is er sprake van een voor iedereen herkenbare cultuur? Sluit de cultuur nog aan op de missie en strategie van je bedrijf? Worden je kernwaarden ook echt in de praktijk gebracht? Allemaal vragen waar ik je graag bij help! Koffie?

Previous
Previous

Een tattoo en een kaart

Next
Next

Help! Ik moet wat met mijn veiligheidscultuur…